måndag 12 april 2010

Mitt førsvarstal

Jo, såhær va. Måste først sæga att det ær sjukt frustrerande att jag kommer ha norska tecken i detta førsta inlægg av vikt (hehe). Otillfredstællande men låt gå då.
Det børjade med att vi sa att vi skulle ha ett projektår, tex så skullle en av oss dejta men inte ligga och blogga om det. Sara minns jag inte vad hon skulle blogga om och inte jag heller men så låg jag i min sæng och skulle sova infør nattvakt men kunde inte pga pepp. Ovanligt tillstånd, frustrerande men lite angenæmt ændå. Mitt bland all pepp kom jag helt pløtsligt på det, bloggen ska handla om mitt liv på just en rækmacka, vill inte jinxa det men sanningen måste ju fram . Rækmackor, som de har betytt før mig. Det var det førsta jag åt efter fem år utan djur før innan dess drømde jag om rækmackor som seglade under gomspalten och vilket njut sen.
Åter till bloggen, tænkte den skulle handla om nåt så unikt som mig, mitt liv och mina vænner. Får væl se vad mitt projekt blir framledes.
Men måttot før året ær væl i korta ordalag "impossible is nothing" och "the sky is the limit". Ælska amerikat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar