måndag 12 juli 2010

Livet rullar på i 220 men än så länge hänger jag med. Kanske händer det inte så mycket för min del men kära Elon har nyss blivit mamma till en underbar pjäs som jag längtar efter och snart är det Linnéas tur. Andra ska gifta sig och en del har både två, tre och fyra barn. Det är häftigt, svindlande och lite overkligt för det är ju så längt bort för min del. Och så skönt det är att vi alla kan göra olika saker och ändå va lyckliga. Jag älskar mit liv! Det enda jag vill ha är mer tid, hur ska man hinna med allt? Dygnet borde ha minst 30 timmar och man borde leva piggt i minst hundra, medelålders vid 70 och redo för barn vid 40-50, då skulle jag hinna med allt jag vill. Livspusslande ligger inte för mig. Vill ju bara gå med flytet.

I natt får jag för mig att det kommer bli svårt att sova. Det blir Billy Ocean och en trött dag på gyn pol imorgon. Älskar radiumhospitalet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar