tisdag 10 juli 2012

Sommarnätter

Fasen sommaren alltså, så jäkla gött att den finns men vad den föraktar god sömn. I maj sa jag att jag slutat sova och inte bryr mig längre. Herregud vad jag tar tillbaka det, det var hybrisen som pratade. Nu ligger jag på nätterna, svettas, drömmer en hemsk dröm om att någon avföljt mig på instagram, måste gå in och kolla om det är sant, kollar samtidigt facebookmailen för jag vet ju att jag inte alltid får notiser om det dykt upp nåt, kan man ju samtidigt passa på att kolla den vanliga mailen och BAM så smäller morgontidningen ner, man kissar lite, föraktar sitt svullna ansikte, säger ett par väl valda smädelser i spegeln, lägger sig med morgontidningen, bläddrar, slår igen ögonen, somnar oroligt igen, svettas, drömmer att nån avföljt mig på instagram... *känner sig tragisk*

2 kommentarer:

  1. "drömmer en hemsk dröm om att någon avföljt mig på instagram, måste gå in och kolla om det är sant" haha! är det det värsta som kan hända?

    SvaraRadera
  2. Det var uppenbarligen det mest stressande jag hade i huvudet just då, vad är situationen i Syrien mot en avföljning på instalagramet? Det kommer du också känna nu när du gått med!

    SvaraRadera