tisdag 29 mars 2011

Je e int' bitter

Skoja, för tillfället känner jag mig hur bitter som helst och minst hundra år gammal. Det här med nattjobb är jag skeptisk till. Hur ska man stå ut med detta rantande runt i korridorerna ett helt år? Får trösta mig med hur fint jag har det under mina lediga dagar men nu efter fyra nätters jobbmara saknar jag mina vänner helt vansinnigt mycket!! Man hinner ju som max vakna och snacka med nån i telefon, äta och skita lite innan det är dags för nästa arbetspass. Så jävla obra!
Patienter är ju ett kapitel för sig också. Härom natten blev jag tagen fast i hand och tackad för att jag var en sån UNDERBAR sköterska. Natten efter sa hon att jag luktade bajs!! Smek med ena tassen smisk med den andra.

3 kommentarer:

  1. HAHA lukta bajs! Jag lovar, det har jag aldrig känt. Och då har jag en känslig nos.

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Jag har fan ingen dålig B.O!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att hitta hit!!! heja heja!

    SvaraRadera